Mercator ukinil kupone za popuste v več prodajalnah

Novice Forbes Slovenija 27. novembra, 2025 09.58
featured image

V Mercatorju so ukinitev kuponov v nekaterih prodajalnah utemeljili s prilagoditvijo potrebam kupcev, je poročal Dnevnik.

27. novembra, 2025 09.58

Mercator je ta mesec v nekaterih prodajalnah v Ljubljani, Mariboru, na Bledu, v Portorožu in Izoli ukinil vse kupone za popust, je prvi poročal Dnevnik. Gre za prodajalne, ki stojijo v bližini šol oziroma v delih prestolnice, kjer mrgoli turistov.

V Ljubljani unovčenje kuponov ni več mogoče v prodajalnah na Pokopališki ulici 36, Gerbičevi ulici 49, Slomškovi ulici 6, Poljanski cesti 20, Levstikovem trgu 4a, Stritarjevi ulici 9 ter na Kongresnem trgu 9.

Kuponov prav tako ne morete več uporabiti v trgovinah Špecerija na Glavnem trgu v Mariboru, Mlino na Mlinski cesti 1 na Bledu ter v prodajalni na Trgu republike 4 v Izoli, navaja Dnevnik.

Od 6. novembra dalje v teh prodajalnah ni več mogoče unovčevati nobenih kuponov, na primer vikend kupona za deset odstotkov popusta na celoten nakup oziroma 25 odstotkov popusta na izbrani izdelek, deset odstotkov popusta za upokojence, kuponov na blagajni za dodatni popust, kuponov za večkratnike pik, ugodnosti iz aplikacije Moj M …

Nizko unovčevanje kuponov

V Mercatorju so za Dnevnik pojasnili, da so se za ukinitev kuponov v določenih prodajalnah odločili, ker so želeli ponudbo prilagoditi željam in potrebam prevladujoči večini kupcev na posamezni lokaciji. Podrobne analize, ki jih opravljajo tudi za posamezne enote, so namreč pokazale, da je unovčevanje kuponov v nekaterih prodajalnah nizko.

“V posameznih trgovinah smo skozi daljše obdobje zasledili zelo nizko unovčevanje kuponov, kot je 25 odstotkov na izbrani izdelek oziroma deset odstotkov na celoten nakup. Podrobne analize so pokazale, da si prevladujoča večina kupcev na teh lokacijah želi drugačnih ugodnosti, ki so zanje bolj relevantne in ustrezajo njihovim potrebam,” so navedli za Dnevnik.

Tako so namesto kuponov v teh prodajalnah, v katerih nakupuje veliko šolarjev in turistov, razširili ponudbo sendvičev in drugih prigrizkov, na primer s paketi dveh izdelkov (sendvič in pijača) po nižji ceni. “Ne gre torej za ukinjanje ugodnosti, temveč za prilagoditev ponudbe lokalnim značilnostim kupcev,” so odločitev za Dnevnik še utemeljili v Mercatorju.